Administrator
Regulamin
1. Ogólne
Korzystanie z Forum dyskusyjnego oznacza wyrażenie zgody na wszystkie postanowienia niniejszego regulaminu i przestrzeganie ich.
Udział w dyskusjach na forum mogą brać wszyscy użytkownicy Internetu. Udział w forum jest bezpłatny.
Osoba rejestrująca się wypełniając formularz powinna podać prawdziwe dane (szczególnie adres email, który jest niezbędny do prawidłowego korzystania z forum).
Dyskusje powinny odbywać się w odpowiednich działach tematycznych.
Pod słowem dyskusja rozumiemy kulturalne rozmowy. Ewentualne spory trzeba rozwiązywać podając argumenty, a nie wyzywać się wzajemnie.
2. Pięć podstawowych zasad:
Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie wypowiadaj się.
Nie wykorzystuj forum do celów niezgodnych z prawem, lub ogólnie przyjętymi zasadami (netykieta internetowa). Forum dyskusyjne służy tylko i wyłącznie do zadawania pytań, wymiany spostrzeżeń, poglądów oraz informacji posiadanych przez zarejestrowanych użytkowników. Nie toleruje się wprowadzania innych użytkowników w błąd.
Pisz tak aby każdy wiedział co napisałeś.
Szanuj zdanie innych oraz ich prywatność.
Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania, każdy może poświęcić 2 minutki na ich przeczytanie.
3. Zasady rozpoczynania nowych tematów:
Zanim o coś zapytasz sprawdź, czy ktoś przed tobą już o to nie pytał. Może odpowiedź na twoje pytanie znajduje się już na forum.
Formułuj pytania tak aby nikt nie miał wątpliwości o co pytasz. Wtedy szybciej uzyskasz odpowiedź.
Pisz w odpowiednim dla treści wiadomości dziale i nie rozpowszechniaj swojego tematu na wszystkich forach tematycznych.
Na forum zabrania użytkownikom zamieszczania i publikowania treści niezgodnych z prawem, reklam, spamu, a w szczególności numerów seryjnych, kluczy programowych, cracków, czy tzw. 'wspomagaczy', 'poprawek', 'łatek' etc. umożliwiających nielegalne użytkowanie komercyjnych aplikacji. Użytkownicy nagminnie nie stosujący się do niniejszego postanowienia mogą liczyć się z konsekwencjami - z czasowym zablokowaniem dostępu do Forum dyskusyjnego oraz wykluczeniem z grona zarejestrowanych użytkowników włącznie.
4. Zasady dyskusji na forum
Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie wypowiadaj się. To forum to nie wyścig po gwiazdki.
Trzymaj się z góry zarzuconego tematu dyskusji.
Pamiętaj aby przestrzegać zasad poprawnej dyskusji, nie wyzywaj tych, którzy mają inne zdanie niż ty, nie używaj wulgarnych zwrotów.
Sprawy prywatne, pojedynki między sobą załatwiaj np.: na Gadu-Gadu nie na forum.
Nie wolno działać na szkodę drugiego użytkownika - moralną, bądź materialną. Ujawniać danych osobowych, treści prywatnych wiadomości lub jakichkolwiek innych danych chronionych bez jego zgody.
5. Nie należy umieszczać komentarzy, które:
-zawierają wulgaryzmy
-propagują alkohol
-propagują środki odurzające, narkotyki
-obrażają osoby publiczne
-obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie
-zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby
-przyczyniają się do łamania praw autorskich
6. Postanowienia końcowe:
Wszystkie opisane zasady powinny być respektowane przez każdego użytkownika forum. Ich nieznajomość nie usprawiedliwia do ich łamania. Osoby nie przestrzegające zasad będą karane. W przypadku emblematów i sygnaturek kończy się to ich usuwaniem lub zablokowaniem możliwości ich dodawania.
Jeżeli nie zgadzasz się z wymienionymi zasadami po prostu nie uczestnicz w Forum. Nikt tu nikogo do niczego nie zmusza, muszą jednak być jakieś zasady utrzymujące porządek.
Moderatorzy oraz Administrator mają prawo do skasowania/przeniesienia/edycji/zamknięcia danej dyskusji (postu) jeśli nie spełnia ona zasad regulaminu.
W przypadku nagminnego łamania regulaminu użytkownik może zostać usunięty z forum bez prawa powrotu.
Offline